zondag 10 juli 2011

In den beginne...

EVUE?
Kun je dat eten?

Nee, EVUE is een studiebureau dat diensten levert op het gebied van energieprestatie & energiebesparing.
EVUE is ontstaan uit een bovengemiddelde interesse voor energiebesparing. Niet omdat ik een groene jongen ben, niet omdat ik lid ben van Groen! of Ecolo, of één of andere milieubeweging.
Nee, ik hou graag zoveel mogelijk Euro's in mijn portemonnee...
Dat ik mijn kinderen (2004 en 2006) een leefbare wereld gun, heeft hier zeker ook in meegespeeld.

Ik ben diverse opleidingen gaan volgen met als resultaat dat ik mij nu energiedeskundige mag noemen.
Nu ik zelf weet hoe energie te besparen, deel ik mijn kennis graag met anderen. Helaas voor u ben ik echter geen filantropische instelling en dus heb ik een bedrijfje opgericht: EVUE.